• Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente
  • Evenimente

Evenimente speciale

Evenimente

RIN Grand Hotel dispune de cel mai mare centru de evenimente existent într-un hotel din România. Echipa noastră ajută în fiecare an la organizarea a peste 300 de evenimente:



- lansări de produse, conferințe, seminarii, training-uri;

- nunţi, botezuri, aniversări speciale, petreceri pentru copii;

- petreceri de majorat, baluri de absolvire, reuniuni.

 

Pentru mai multe informații vizitați Platforma de Evenimente.

Evenimente

Vă punem la dispoziție 6 săli festive întinse pe 4400 mp, două restaurante şi o echipă experimentată. Organizăm totul cu grijă pentru fiecare amănunt și fiecare oaspete, astfel încât să simţiţi cât mai mult bucuria evenimentului şi cât mai puţin îngrijorarea legată de detalii.

 

Contactaţi-ne chiar azi pentru o ofertă personalizată!

V-am pregătit şi un cadou special pentru fiecare tip de eveniment:

• Cazare pentru miri şi naşi în noaptea nunţii;

• Şampanie din partea casei;

• Degustarea meniului pentru 2 persoane cu o lună înaintea nunţii;

• Cameră pentru botez;

• Tarif special pentru cazarea invitaţilor în hotel.

Servicii extra:

Evenimente
Direct sau prin partenerii noştri verificaţi, vă putem ajuta să aveţi exact ce vă doriţi: aranjamentele de flori, DJ şi show cu barmani profesionişti.

Mai jos aveţi, pentru inspiraţie, o listă cu servicii extra. Vă stăm la dispoziţie pentru a alcătui împreună lista unui eveniment memorabil.

Evenimente
• Aranjament floral masă de prezidiu;

• Aranjamente florale mese invitaţi;

• Decoraţiuni pentru tavan - globuri din verdeaţă şi trandafiri;

• Arcadă din flori şi organza la intrarea în sală;

• Stâlpişori pentru marcarea intrării cu aranjamente florale sau boluri din sticlă cu lumânări şi flori;

• Buchete pentru mireasă, naşă şi pentru domnişoarele de onoare;

• Candy bar;

• Huse din saten, tafta (diferite culori);

• Eşarfe scaun din saten, organza, tafta (diferite culori);

• Faţă de masă (diferite culori);

• Şervete de pânză prinse cu fundă din saten;

• Aranjament masă prezidiu (saten, tafta şi organza, lumini);

• Baloane, simple sau cu heliu şi diferite aranjamente din baloane;

• Meniuri personalizate;

• Carduri de aşezare invitaţi;

• Mărturii din tul şi organza;

• Pietricele decorative pentru mese;

• Oglinzi pentru mese;

• Cufăr pentru dar;

• Caiet pentru impresii;

• Foto;

• Video;

• Sonorizare şi DJ;

• Lumini;

• Artiști și ursitoare (cu ofertă detaliată, MC, DJ);

• Spectacol de barmani profeșioniști;

• Tunuri de confetti;

• Covor roșu;

• Hostess;

• Cvartet pentru recepția de întâmpinare;

• Listă de invitați.