PROTOCOL POST-COVID

Dragi oaspeți și parteneri,

Suntem încântați să vă întâmpinăm din nou în hotelul nostru, începând cu 25 mai 2020. Deoarece sănătatea oaspeților, angajaților și partenerilor este prioritatea noastră principală, ne dorim să vă oferim cel mai înalt nivel de siguranță și confort.
Măsurile adoptate presupun inevitabil anumite restricții ale unora dintre serviciile oferite, cum ar fi de exemplu restaurantele și centrul spa & wellness. Vă rugăm să vă alăturați pentru a respecta pe deplin măsurile prezentate mai jos.

Zone comune
• Purtarea obligatorie a măștilor de protecție care acoperă gura și nasul de către toți oaspeții și angajații.
• Amplasarea dispozitivelor cu gel dezinfectant în toate zonele comune, precum recepția, lobby-ul și toaletele.
• Dezinfectarea din oră în oră a suprafețelor cu care se vine în contact direct (clanțele ușilor, butoanele din lifturi, biroul de recepție etc.).
• Aerisirea regulată a zonelor comune.
• Limitarea numărului de persoane care pot fi simultan în lift la două persoane (exceptând membrii aceleiași familii).
• Amplasarea de afișe în toate zonele publice pentru a atrage atenția asupra regulilor de igienă.
• Body Art Wellness Club și restaurantele vor rămâne închise până la primirea unor noi dispoziții din partea autorităților locale. Vom oferi serviciu room-service à la carte, cu un meniu pentru mic dejun care va fi servit între orele 7-10:30 AM (comenzile se vor plasa cu 1 zi înainte, până la ora 10 PM) și un meniu zilnic care va fi disponibil între orele 12-10 PM.
• Temperatura angajaților și a oaspeților va fi verificată automat și de la distanță, cu ajutorul termoscanerelor. Nu se va permite accesul persoanelor care au temperatura corporală de peste 37,3 grade Celsius.
• Mânerele ușilor de intrare vor fi prevăzute cu folii nanoseptice.

Recepție, check-in și check-out
• Recomandăm plata cu cardul oricând este posibil.
• Cardurile de acces vor fi dezinfectate regulat.

Camere
• Dezinfectarea regulată a tuturor suprafețelor din camere.
• Dezinfectarea regulată și frecventă a clanțelor, întrerupătoarelor, balustradelor etc.
• Diminuarea numărului de reviste, pliante și a oricaror alte materiale printate din camere.
• Angajații care se vor ocupa de serviciile de curățenie vor purta echipament de protecție.
• Păstrarea unui interval de 1 zi înainte de cazarea următorului oaspete în cameră.

Evenimente festive și corporate
• Permiterea în interior a adunărilor de până la 16 persoane.
• Mesele se vor amplasa astfel încât să fie păstrată o distanța de minim 2 metri între persoane.
• Dezinfectarea regulată a tuturor suprafețelor și aerisirea frecventă a sălilor de evenimente.
• Servirea gustărilor din pauza de cafea se va face à la carte, sub forma de pachete individuale.

Dorim să vă mulțumim pentru încrederea acordată. Vom continua să facem tot ce ne sta în putința pentru a vă asigura o ședere cât mai sigură și mai plăcută.

Așteptăm să vă revedem curând!